The best way

The best way
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 21504
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

سلام دوستان عزیزم.من هرچی فکر کردم تا ببینم چه کادویی میتونم به شما  به عنوان تشکر بدم که امدین و از این وبلاگ دیدن کردین تا شما رو خوشحال کنم به جوابی نرسیدم. تا این که تصمیم گرفتم براتون دعاهای چند وجهی بکنم، امید وارم این دعا شما رو خوشحال کنه.

این دعا از هفت سلامتی تشکیل شده که به نظر من کسی که این هفت سلامتی رو داشته باشه میتونه خوشبخت ترین ادم روی زمین باشه. نمیدونم تا حالا چنین دعایی شنیدید یا نه، اما همیشه که فقط نمیشه یه دعای ساده و یا تکراری ادم برای دیگران داشته باشه.
البته اینم بگم نمیدونم اسمش دعا هست و یا ارزو یا هر چیز دیگه، اما از خدا این هفت تا رو برای شما خواستم. امید وارم شما هم من رو فراموش نکنین و هر از گاهی منو دعا کنین که خیلی مهتاجم به دعای دیگران .
اولین دعام اینه که هر کجا که هستین سلامت معنوی داشته باشین و ارتباط خوبی با خدا داشته باشین، چون کسی که با خدا رابطه ای نداشته باشه مثل ادمی میمونه که پس اندازی نداره؛ گرچه ادم هایی هم هستن که با قرض و وام زندگی می کنن، اما سر افرازی ندارن و فقط زنده مانی می کنن به جای زندگانی.
دومین دعام  براتون سلامت جسمی هستش و امید وارم هر کجا که هستین تنتون سالم و سلامت باشه.
سومین دعایی  که دارم براتون اینه که سلامت روحی داشته باشین در هر همه زمان ها، دوستان عزیزم این سلامتی رو براتون از خدا خواستم چون کسی که سلامت روحی داشته باشه، اول از همه این که میتونه عاشق خودش باشه و به خودش عشق بورزه، چون به نظر من کسی که نتونه عاشق خودش باشه، هیچ وقت نمیتونه عاشق دیگران باشه و این که کسی که سلامت روحی داشته باشه، تا رسیدن به موفقیت در زندگیش هیچ وقت دست از تلاش بر نمیداه. تو زندگی مثبت اندیش هست و  انرژیش رو میزاره برای انجام کارهای لذت بخش و شادی افرین. و اینکه در هیچ زمان و مکانی پیش هیچ کس اظهار نا توانی نمیکنه. و یا این که عواملی که باعث ایجاد اظطراب و استرس براش میشه رو تا حد امکان حذف میکنه.
چهارمین دعایی  که میکنم سلامت اخلاقی هستش ، دوستان عزیزم،این دعا رو کردم براتون چون کسی که این سلامتی رو داشته باشه میتونه همیشه لبخند بزنه  نه پوزخند، یا اینکه این شخص میتونه کسی رو تحقیر نکنه. یا این که اجازه نده تحت هیچ شرایطی کسی تحقیرش کنه. یا این که میتونه با دیگران بخنده نه به دیگران. یا اینکه این شخص میتونه به دیگران احترام بزاره و دیگران هم به اون احترام بزارن.
پنجمین دعایی که دارم براتون، سلامت فکری هستش، دوستان عزیزم، کسی که سلامت فکری داشته باشه، مثبت نگر میشه و یا اینکه مسئولیت پذیر میشه و یا میتونه رهبر یا متشخص باشه و یا اینکه از سرگذشت دیگران عبرت بگیره و چیزهای دیگه ای که خودتون میدونین.
ششمین دعایی که برای دوستان عزیزم دارم ، سلامت عاطفی هستش. چون کسی که این این سلامتی رو داشته باشه  میتونه بر خودش مسلط باشه ، انتقاد پذیر باشه یا این که به موقع به دیگران تبریک و تهنیت بگه یا جلب توجه نکنه یا این که عاشق واقعی بشه یا چیز های دیگه  که به ذهنم نمیرسه تو این لحظه.
هفتمین دعایی که دارم براتون  سلامت اجرایی هستش،  چون کسی که این سلامتی رو داشته باشه حتما دارای هدف و برنامه هستش تو زندگیش و میتونه درست تصمیم بگیره، یا اینکه قاطعانه نه بگه البته با استدلال.  یا اینکه دارای نظر و ایده باشه  یا این که از زمان حداگثر بهره رو ببره  یا نظر دیگران رو به خودش جلب کنه ویا  دارای نظم و انظبات باشه یا همیشه تو جیبش پول داشته باشه.  نمیدوم اما به نظرم چنین کسی میتونه همیشه  موفق باشه و به هدفش برسه و تلاش کنه و موفقیتش رو تضمین کنه با تلاشش.
 
اگه نتونستم بهترین دعا رو داشته باشم منو ببخشین، اما بدونین که بهترین ها رو همیشه براتون میخوام و ارزو می کنم.
موفق و پیروز باشین.
با کمال احترام، مسعود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط مسعود